_______________________________________________________________________________
ned - 22.10.2006
ЛИБЕРАЛНО - ДЕМОКРАТСКА

"Цркве горе, фабрике стоје", ансамбл цртежа,

9 X 21/30, туш, 2005

.

ЛИБЕРАЛНО ДЕМОКРАТСКА

Црвену је боју снашла страшна беда

Кад ју је присвојио Јовановићу Чеда

Хуманиста  и левичар, највећи од Тита

Што бори се у рову за интерес профита

Бахато и  сурово, бесно попут кера

Хранећи се костима мртвог премијера

Признаће све злочине, поготову лажне

Истина је небитна, само су паре важне

Ја сам елита, богата и сита

Народ ми је мрзак, глупав, прљав, дрзак

Гласаћу за Чеду и биће све у реду

Стрељаћемо масе и напунити касе

Који мени  вреде ти ће добити сва права

Остали нек поцркају,  биће нам баш страва

Због мојих фрустрација нека страда цела нација

Ја морам да будем први, па макар по цену крви.

Убиће и  заклаће, ко са њима неће

Фашисти демократе, наше росно цвеће

Убиће и заклаће, ко са њима неће

Бољшевици буржуји, народно распеће.

29.04.2006.

 
posted by AKVAMARIN at 22. oktobar 2006 1:20:00 | Permalink | 53 comments


  • At 22. oktobar 2006 8:48:00, vidovdan

    Akvamarin ova liberalno demokratska pesma je super poslacemo je nasim prijateljima po vascijelome internetu

  • At 22. oktobar 2006 15:37:00, integrator

    HAHAHAHAHAHA.... Znači, prijatelju, ti si LADNO oboleo. Pa ovo je toliko prsnuće psihe, da će se uskoro završiti ludačkom košuljom... HAHAHA pesma o Čedi! Em nisi izašao u grad, vidim po tvojim subotnjim komentarima, već 1o godina... em pišeš pesme o... Čedi Jovanoviću!? Pa sada si nadjebao i veličanstvenu pesmu o B92... Ajmo sledeću please, copy pastejem neumorno! hahaha

  • At 22. oktobar 2006 15:38:00, integrator

    Vidovdanac, džabe šalješ, Drajzerovu i Laza Lazarević još nisu konektovali na Net - pošalji pismo svojim prijateljima. U pravu si, ovo je vrhunska zbirka pesama!!!

  • At 22. oktobar 2006 18:32:00, integrator

    Jel može sada jedna pesma sa klanjem trudnice, crevima i nečim tako lepim? Treba mi materije za post?

  • At 22. oktobar 2006 18:48:00, AKVAMARIN

    Ucveljeni kokainist po svemu sudeći, opet krizira. Da nisi sreo bivšu cicu? Bolje zovi nekog prijatelja ( ako ga imaš) da ti briše suzice, to možda i može da ti pomogne, pričanje sa samim sobom na blogu (3 komentara)za koji si se zakleo da na njega više nećeš trošiti vreme sigurno ne. Kakva beskarakternost.

  • At 22. oktobar 2006 21:25:00, integrator

    Večito mi skrećeš sa biznisa, jel može još nešto maštovito raskomadano ili ne? :)

  • At 22. oktobar 2006 21:26:00, vidovdan

    Šta ima i pesma o B92 pa to je super - gde je? Mislim Aqua postajes moj pesnik. Kako da ti pomognemo da objavis zbirku ili jos bolje zbirka mladih autora pod naslovom Tranziciona Poetika

  • At 22. oktobar 2006 22:03:00, AKVAMARIN

    Vidovdan, idi na septembar, pa ćeš naći, mislim da je treća od početka. Dobar naslov za zbirku, to bi vredelo izgurati. Integrator, ne bih, stvarno, izgleda mi da je tvoja ličnost već dovoljno maštovito raskomadana da bih još ja tu nešto dosoljavao.

  • At 22. oktobar 2006 22:13:00, AKVAMARIN

    ...a i sačuvaj me bože te pameti koji po tuđim blogovima prosi materiju za post.

  • At 23. oktobar 2006 18:28:00, integrator

    pazi, pederčina si :)) što skide pesmu o b92, pa zbog nje sam te i zgotivio tako tupavog... eto... sa erotske pesme o televizoru pravo na leševe i skelete... c c c c c jebote, nema humora ovde ni malo... osim tvoje humoristične pojave.

  • At 23. oktobar 2006 19:14:00, AKVAMARIN

    Vidim, stigla je direktiva da se briše ceo blog, nekom se tresu gaće. Međutim, malo si zakasnio, Kako ljudi ponekad ispadnu naivni.

  • At 24. oktobar 2006 0:35:00, integrator

    Aha..... maleni... javili iz Direkcije... kaŽU ODMAH e...

  • At 25. oktobar 2006 18:37:00, vidovdan

    Integrator nije ni tebi lako - kao treba braniti Čedu bolida a ovamo govoriti ljudima da su ludaci. to jeste intelektualni izazov kome ti na žalost nisi dorastao. Tvoj čedica je mejnstrim liberalni političar a ne nekakv buntovnik kakvim se predstavlja, on je bio vlast ovde tri godine, apsio ljude, ugovaro poslove sa mafijom... To mu ja ne zameram toliko kao to što se lažno predstavlja kao Idol Mladih. Samo je jedan Idol Mladih.

  • At 25. oktobar 2006 18:58:00, boba dylon

    ne mogu da verujem,zgrozio sam se.sigurno ne razmishljam na isti nachin kao akvamarin,shtavishe totalno smo razlichiti ali nikad ne bih choveku kojeg ne znam rekao da je pederchina ili da treba da nosi ludachku koshulju.hrabro nema shta,i vrlo civilizovano.imao sam drugachije mishljenje o tebi.chovek drugachije razmishlja pa i pogreshno,'aj da ga obesimo,shto da mu stavljamo koshulju

  • At 26. oktobar 2006 0:10:00, Antibljoger_female

    Sto, ja mogu da verujem. Bilo je i gorih dana na blogu.

  • At 26. oktobar 2006 0:12:00, Antibljoger_female

    Meni samo nije jasno kakvi su to levicari koji su istovremeno i neoliberali. Da se zalazes za jos vise kapitalizma i da sebe nazivas levo orijentisanim, ne znam...zaista je neobicno.

  • At 26. oktobar 2006 0:24:00, AKVAMARIN

    Neistomišljeniku, Bobi Dilonu, mogu samo da sa poštovanjem skinem kapu na kulturnom ponašanju i konstruktivnom pristupu. A što se tiče ovih neuravnoteženih ispada malo dalje gore. dovoljno je reći da je reč o čoveku koji se , prostački psujući, otvoreno deklariše kao fašista, koji priželjkuje progone, masovna ubistva i sve druge vidove mučenja neistomišljenika svih boja ne obrazlažući pri tom uopšte svoje mišljenje, osim dve tri propagandne krilatice, aksiomski ih zamatajući u veo "normalnog života i Evropske Srbije" (valjda se pod tim misli na odsustvo života i krvavu Srbiju). "Da bi jedna Srbija živela, druga mora da umre", kaže on i ostane živ, a posle u sramoti i panici obriše sve svoje postove prepune sličnih bisera.

  • At 26. oktobar 2006 13:24:00, integrator

    Ja sam, vole, brisao i pisao postove još pre nego što si ti napisao prvu svoju krvavu pesmicu... i dosta pre tvoje legendarne pesme o B92 (ne mogu da se načudim nivou UMOBOLNOSTI čoveka koji piše pesmu o TELEVIZIJI). Paniku i sramota ćeš ti, ili bilo ko tebi sličan, da izazoveš u normalnom čoveku. Fašizmu više naginješ ti. Moj post o fašizmu je bio komentarisan - samo si ti iz njega shvatio da sam fašista. Niko drugo. Toliko o nivou tvoje imbecilnosti. Masovni progoni i masovna ubistva... ma ajde... nema vas toliko puno da bi to bila masa :) A za kakvu se Srbiju ti boriš? Da vaskrsne Sloba i da opet jaše 15 godina uz još 4 rata? To je poenta? Miki Maus simbol američkog imperijalizma, a Šilja i Paja Patak rade za izraelski MOSAD? I da, da bi jedna Srbija živela, druga mora da umre. Ti u ovome (kao i svemu drugom) vidiš smrt - ja vidim umiranje ideje. Ili će umreti tvoja šugava, a nedefinisana ideja boljševičke Srbije ili će demokratska Srbija postati deo Ujedinjene Evrope. Šta ti tu nije jasno? Tenkovima ste godinama zabranjivali ljudska prava i demokratiju u ovoj zemlji - sada je se držite kao pijan plota, majke vam ga lažljive... Bobe, neistomišljenika imam dosta, i većina ljudi na blogu ne misli kao ja - to uopšte nije problem, obzirom da ja i nisam nešto preterano politički zagrejan lik (za razliku od gospodina Televizor-pesnika). Ovaj ovde lik uopšte nije moj NEISTOMIŠLJENIK, on je zaluđenik jedne ideje koja je bila dominantna u ovoj zemlji mnogo godina i koja je odnela mnogo života, uništila kulturu i vratila ovu istu zemlju BAR VEK unazad. Jel treba da se ljubimo? Kada posle 15 godina Slobine vlasti i radikala koji nadiru i 7000 leševa u Srebrenici i opštoj nerazvijenosti zemlje - ti jednog minornog Čedu Jovanovića vidiš kao najveći problem. Kada njega vidiš kao KOLJAČA i pišeš mu PESME - a jednog Slobu ili jednog Šešelja vidiš kao oslobodioce, ne kao problem... STANI, JEL TO NIJE ZA LUDAČKU KOŠULJU? Po meni jeste. I da, uvek ću da napadam ove poluamebe, na svako mestu i u svako vreme... a ti, dragi Bobe, neistomišljeniče, razlikuj razlike mišljenja među normalnima od protuva, ludaka i nitkova koji sanjaju '41, a ne znaju ni ekser u zid da zakucaju... da, akvamarine, ti si protuva koja se hvata za prava koje su tekovine MOJE revolucije. Pod tvojim šljamom - vladali su smrt i masovni progoni. Sada ti možeš da sereš šta hoćeš i nebitno koliko je gluposti i sranja u pitanju... a to ne mogu da iscooliram. Što jeste moj problem...

  • At 26. oktobar 2006 14:19:00, AKVAMARIN

    Ja moram da počnem da ti uplaćujem neke honorare za tvoj doprinos razobličavanju buržoasko- demokratske ideologije i njene nasilne fašističke suštine i prakse ličnim primerom. To crnilo niko ne može da tako opeva ili da opiše do priproste, vulgarne autentičnosti onih koje je obuzelo. Hvala što radiš za našu stvar. Želim ti još mnoga srećna brisanja postova, i da te nikada ne napusti osećanje da postoji deo tebe koga se stidiš i koji po svaku cenu treba da sakriješ.

  • At 26. oktobar 2006 14:28:00, integrator

    Ti si meni odličan model projekcija o kojima su pisali i Frojd i Jung. :) Reci mi, gde nestade TELEVIZOR pesma? Nisam je oštampao, a imam jedan zid samo za smešne stvari... Drugo, za kakvu se Srbiju TI NEKI VI (ako vas je više onda ste već u stadijumu bande) borite? Kakva je to Srbija bez kapitalizma? Šta umesto demokratije? Što pesma baš o Čedi Jovanoviću? Što ne neka pesma o starom RTSu, životu pod Slobom, Srebrenici, Vukovaru? Zašto je MRŽNJA toliko jaka u vama da uzimate minorne likove i minorne stvari u razmatranje? Ajde, otvori se... lako je biti PROTIV. Dobro, teško je biti protiv mozga, poput tebe... ali... keep going...

  • At 26. oktobar 2006 14:47:00, AKVAMARIN

    Tek sada videh, pa ti si se posramio! Nešto se vadiš da si mislio na "umiranje ideje", a eksplicitno si rekao da si za fašističke metode, streljanje, progone i fizičko nasilje. Svoje postove si mudro obrisao, da ne pominjemo zašto još, ali je sasvim dosta ostalo u komentarima, svako može da ih pogleda. Drago mi je da vidim da je ova rasprava uticala na jednu osobu da počne da sumnja u sebe i svoje izvitoperene stavove i koriguje ih nabolje (ili bar ulepša, ovako post festum). Mada, jadni su mi to protivnici koji tako lako odstupe od svojih stavova. Pesma ti je u septembru, valjda bar znaš toliko da bi mogao da pregledaš arhivu.

  • At 26. oktobar 2006 15:02:00, integrator

    Da me stvarno zanimaju progoni i fizička likvidacija - pa prvo bih se obratio tebi i tim tvojim bednicima... to je VAŠA STVAR. Oprobani ste u tome. Ti bedni RTS pokušaji nametanja bilo čega su.. jednostavno jadni. Staljina voliš ti, ne ja.

  • At 26. oktobar 2006 15:30:00, Antibljoger_female

    HAhahah, kakva je to Srbija bez kapitazlima? Za razliku od onog neduhovitog Stepskog, koji bio samo bedni puvadzija, ovaj Integrator ipak ima nekog prostodusnog sarma u sebi. Evo i ja prilazem skolski dinar za njega :)))

  • At 26. oktobar 2006 15:44:00, Antibljoger_female

    Da, stvarno, kakva je to Srbija bez onog uredjanja koji ti na zurci pokaze kakve je cistoce droga koju kanis uneti u sebe? :)

  • At 26. oktobar 2006 15:46:00, Antibljoger_female

    uredjaja, pardon.

  • At 26. oktobar 2006 17:03:00, integrator

    Nije poenta u uređaju, nego u SHVATANJU da i to postoji. Krajnosti. Niko te ne tera na njih. Moraš shvatiti da je SVET protiv kog se borite malo širi od vaših zatvorenih umova. Malčice. To je to. Palim ja sada a vi diskutujte sa nostalgijom, prividom ili željom, nebitno je, o novim LEŠEVIMA, partizanima i četnicima i masovnim smaknućima... Vidim da vam nedostaje komplikovani šarm devedesetih. Iskreno se nadam, da bar u ovom Akvamarinu, pored ovolikih prizivanja leševa postoji bar toliko zrnce razuma koje će ga navesti da potraži stručnu medicinsku pomoć. Pozdrav! Živela svetska revolucija i smrt miki mausu, jahaču apokalipse...

  • At 26. oktobar 2006 17:51:00, boba dylon

    kako ja razmishljam mozesh videti moj komentar kod abf.naravno da je miloshevitj najvetje zlo u novijoj srpskoj istoriji.no da li treba da se obratjash nekome radikalskim terminima,izvini koja je onda razlika izmedju tebe i njih.svojim primerom,stavom treba nekoga da navedesh da te poshtuje i ako ti je oponent a ne da te josh vishe mrzi.

  • At 26. oktobar 2006 18:09:00, integrator

    Sorry, Bobe, samo iz poštovanja prema svećama koje većina nas i dalje pali po crkvama, ljude koji hoće da uhapse Miki Mausa ne mogu smatrati OPONENTIMA. Samo ludacima ili, u boljem slučaju, neprijateljima. To sam ja. Oponent mi možeš biti ti... ne ovi glorifikatori užasa i relativizatori zločina... Evo ti ih pa ih navedi na poštovanje. Saznaćeš pre ili kasnije da poštuju samo silu. Zato je i promovišu. pozdrav.

  • At 26. oktobar 2006 18:22:00, integrator

    Убиће и заклаће, ко са њима неће Фашисти демократе, наше росно цвеће Убиће и заклаће, ко са њима неће Бољшевици буржуји, народно распеће.

  • At 26. oktobar 2006 18:31:00, AKVAMARIN

    Znači,samoproklamovani, emotivno frustrirani narkoman priča o ludosti i pshičkim poremećajima, samoproklamovani closet - fašist kome je svaka druga reč pogrom, o "glorifikaciji užasa". Prilično zatvoren krug. Sada tu nekim, prilično mizernim, pravdanjima i brojnim komentarima ne možeš pobeći od onoga što si u iracionalnom besu izgovorio i za šta se i dalje zalažeš. Pa još pališ sveće po crkvama za svoje grehe. Kakvo licemerje i beskarakterna slabost. " Poštuju samo silu". Hrišćanski, nema šta. Čovek hoće da pobije pola Srbije, javno se hvali time, a posle bi da ode u crkvu, zapali sveću, i time da umiri savest. Savest koja je toliko razigrana da svakih dve nedelje mora da briše svoje postove zbog kompromitujućih brljotina. Pa sada na blogu piše samo nešto čedno, kao neka devojčica iz internata, uhvaćena u bludnim radnjama, pred pretnjom izbacivanja iz škole.

  • At 26. oktobar 2006 18:34:00, AKVAMARIN

    U da, izvini ako sam ti sada izazvao "lagano crvenilo tvog lica".

  • At 26. oktobar 2006 18:36:00, integrator

    :)))))))))))) Ti si stvarno lik kome treba stručna pomoć.

  • At 26. oktobar 2006 18:36:00, integrator

    :)))))))))))) Ti si stvarno lik kome treba stručna pomoć.

  • At 26. oktobar 2006 18:42:00, AKVAMARIN

    Vidim, ponestaje ideja.

  • At 26. oktobar 2006 18:44:00, integrator

    Ne, bez zezanja. Mislim da bi morao da odeš do psihijatra.

  • At 26. oktobar 2006 18:46:00, Beogradoholik

    ko god udara po ushesima Tjedu dobrodoshao je na MB!

  • At 26. oktobar 2006 18:54:00, AKVAMARIN

    Pa integrator, ko je narkoman i agresivni potuljeni (plašljivi) fašista kao ti, ne sumnjam da ima prilično iskustva sa psihijatrima. Pre ili kasnije sklizne u neku tešku psihozu, a može biti i poneko ritualno ubistvo. Hajde, priznaj nam, blog je ovo, pričaj slobodno, da li si već imao neka takva iskustva? Znam da voliš da deliš svoje emotivne košmare sa širokim auditorijumom. Ne plaši se imaju ljudi ovde etiku, nećemo nikome pričati, kao ono za narkotike.

  • At 26. oktobar 2006 23:12:00, integrator

    Ja svoje košmare i mogu da delim, jer su to košmari jednog normalnog čoveka... Idi bre lepo kod psihijatra, sedi, otvori se. Nemoj još misliti da si lud - ljudi kod psihijatra idu, a lude donose. Nemoj se pogubiti... Miki Maus!? b92!? Čeda Jovanović!? Leševi, fašisti, partizani, Orvel? Jebem li ga. Otićićeš kod psihe ili ćeš večno ostati u tom sobičetu i svojim (jebi ga glupim) iluzijama...

  • At 26. oktobar 2006 23:24:00, integrator

    Sada ću ja lepo ostaviti ovaj neregistrovani, vulgarni komentar, kako bi svako mogao da vidi kakvi nesrećnici koriste ovaj vid medija samo zato da sebi stvore prostor da iz potaje budu duhoviti i hrabri(u krajnem slučaju, da uopšte komuniciraju sa nekim, da se njihov glas bar negde čuje). Ovaj komentar je, inače, i slikovit prikaz ljudske mizerije i neostvarenosti potopljene u tminu otuđenja,o kojoj, je između ostalog, i reč u gorenapisanoj pesmi, mada je previše očekivati od jednog ,u blatnjavu otupelost ogrezlog, anonimnog "junaka" da se unese i pokuša da razume ono što je napisano, a ne samo da se dokono i prostački čudi njemu nerazumljivim terminima i sintagmama. Čovek ti je napisao "SEREŠ" (jedna reč), a ti si mu ispisao SVE ovo? Pazi, ODUSTAJEM. Šanse da si prorok (a nisi) su mnogo manje od šanse da je tebi stvarno potrebna stručna pomoć. Ja sada, moguće je, nisam elokventan kao ti, pa ti ne mogu opisati gabarite moje ozbiljnosti - idi, druže, počni terapiju. Ljudi, zbog mnogo protokolarnijih stvari, odlaze na istu. Peglaj se ti posle za svoje ideje, ok... nemoj samo istruleti u toj sobi. Jel tebi kaže neko ĆAO tokom dana ili je i za faza prošlost? Pazi - postoje stadijumi kada je sama terapija nemoćna.

  • At 26. oktobar 2006 23:54:00, vidovdan

    Kada sam čitao pesmu o Čedi i B92 pomislio sam al ga čovek pretera, ali jed nek mu bude umetnička sloboda je to kako kažu moji seljaci. No kda sam pročitao komentare ovog jadnika (DEZ)intergratora onda sam shvatio da su pesme realistične. ReFoRSMsKi ReALIzaM

  • At 27. oktobar 2006 12:26:00, Diedra

    AKVAMARINU je jad pesnicka sloboda, a pomracenost uma je posledica.

  • At 27. oktobar 2006 12:54:00, integrator

    Nije baš tako Diedra... Mislim da sam bliže teoriji da Akvamarin nije, zapravo, lud... A uvek mi nekako žao, sve mislim da su to neki mladi ljudi koji hoće da se nekako socijalizuju i da budu poštovani,samo ne znaju kako da to ostvare. Vidiš njegov komentar? On je bre neki stariji, simpatični drug... gospodin... kako hoćeš... koji se prazni pisanjem pesama o Slobodanu Miloševiću, b92... i tako dalje... što opet oslikava jaz između njegovog života i života njegove generacije van granice ove zemlje... eto, ja puštam Akvamarina, ovom prilikom, da živi svoj život i piše svoje pesme i eto... Dok god ta politička opcija ne bude jedna od jačih (a neće biti jer se radi o starijim generacijama koje neće vlast nego malo pažnje za svoje pesme)... ja ću uživati u stihovima u tišini. Komentarima i reklamom sam mu već dosta pomogao. Doviđenja.

  • At 27. oktobar 2006 12:57:00, svetloslobode

    iznad Vodenog Marinka uskoro ce zasjati SVETLO SLOBODE

  • At 27. oktobar 2006 13:00:00, integrator

    Vidiš tek Vidovdan koji je ludak... On je želi, sa sve svojom trogodišnjom školom iza sebe, da dokaže da je Srbija u Africi. I ne ide mu. Ali on HOĆE. Vidovdanac, idi među svoje seljake, možda te iskultivišu...

  • At 27. oktobar 2006 13:02:00, integrator

    heheh NE NE NE NE, svetloslobode, povuci se!!!!!

  • At 29. oktobar 2006 2:25:00, Hamlet

    ДИВНА ПЕСМА! Ево и мог доприноса: Интегратор дрхти, криза је све јача/ одјекује блог од његовог плача/ кокаина нема за интеграторово крдо/ пошмркао Чеда тога прашка брдо/

  • At 7. novembar 2006 12:56:00, vidovdan

    DEZintegratore tebi stvarno nije lako. toliko frustracije, jeda i ogorčenja - mora da ti je život zajeban pa moras u nekom da vidis krivca za sve svoje neuspehe. Pa sta ako mozda nisam skolovan kao ti, ja nemam tih kompleksa kao ti i tvoj b92 psihočedisti. Ti si zaista čedistički fašista kome da daju vlast bi apsio i sve koji misle drugacije zatvarao u Logore za Prevaspitavanje i Toleranciju (Vidovdan je duh slobode i otpora svakoj hegemoniji i totalitarizmu)

  • At 7. novembar 2006 15:05:00, AKVAMARIN

    Jedan objektivan, nepristrasan posmatrač, kada bi pročitao samo ovih 46 komentara gore, zbog količine prostote, ogavnosti,psovki, uvreda, pretnji, siledžijstva i neinteligentnih laži i iskrivljavanja jednoga čoveka koji još uz sve to mora da komično maše time da je (navodno, blog je veoma lažljiv medij) obrazovaniji od onoga koga psuje, bi prema takvom čoveku mogao osetiti jedino sažaljenje. Kada je neki čovek obrazovan, ako je to obrazovanje ostavilo nekog traga na njegovoj ličnosti, to se iz njegovih reči vidi. A oplemenjenost ličnosti, koja se vidi iz nečijih reči i dela uopšte ne mora biti nužno plod obrazovanja. Uzgred, koliko sam ja za svoga života, kao potomka beogradskih porodica kroz nekoliko generacija, mogao da vidim, kad neko preterano svojata Beograd kao svoje isključivo privatno vlasništvo, (u ovom slučaju kad naziv svoga bloga uzme reči "Beograd moj grad") tu se obično radi o nekim teškim provincijskim malograđanskim kompleksima. Provincijalizam nije stvar mesta rođenja i boravka, ni (ne)posedovanja formalnog obrazovanja, već ništavnog karaktera i slabog intelekta. A Vidovdane, što se Čedista tiče, njima je forma sve. Deklarišu se kao pristojni,urbani,visokomoralni,obrazovani građani, pa misle da im je zbog toga dopušteno da psuju,prete,hapse,linčuju, kolju i proteruju. Izjave da su isključivi promoteri demokratije u ovom društvu, pa misle da im samo ta izjava daje carte blanche da uvode diktaturu nad svima ostalima. Stave crvenu boju na svoje flajere pa misle da će obmanuti nekoga da se bore za socijalnu pravdu. LDP kao stranka je minorna, kao i broj njihovih nesrećnih istomišljenika (iako su oni ustvari samo malo radikalniji eksponenti vladajućeg poretka, i globalno i u našoj državi). Ali ono što je zabrinjavajuće to je pojava jedne takve svesti, karakteristične za jednog pripadnika/simpatizera te stranke (ali i ne samo nje i ne samo sada i ne samo ovde), koja kaže : "ja ću se proglasiti za sve najbolje i najlepše i najnaprednije, pa će mi to dati pravo da svima ostalima uradim sve najgore i najstrašnije. I to mi uopšte neće predstavljati moralni problem, jer verujem sopstvenoj definiciji samog sebe. Što ja radim, ne može biti loše". Tako počinje svaki fašizam.

  • At 10. novembar 2006 21:52:00, nash_87

    Lepa pesma... U principu poredjenje je odlicno. Sadasnji demokratski liberali i predratni komunisti nekako mi izgledaju isti. I jedne i druge cini dno drustva - najgori olos, zavsnici o drogi i sexualni manijaci i manijakinje. Ne znam sta dalje da kazem... Sve sto bi mogo da kazem je vec izreceno tako da...

  • At 11. novembar 2006 16:02:00, integrator

    Meni, Akvamarine psihički valjano načeti, nije potrebno tvoje, niti bilo čije sažaljenje, a tebi je definitivno potrebno lečenje. Nisam ja za to da se ti uhapsiš (ne možeš da organizuješ ni čestitu psihoterapiju sebi, kamoli da naudiš sistemu - ni ti, ni osnovac vidovdan, ni svi ostali na gomili - frustracija ometa organizaciju, pa ste zato bezopasni), već da se HOSPITALIZUJEŠ. Ko bi imao koristi od hapšenja vas? Vi želite da budete toliko bitni da bi bili uhapšeni ili maltretirani - to se neće desiti. Vi i nemate delatnu ideologiju - vi samo mrzite i kritikujete. Komunisti, fašisti, lopovi, bezmozgaši... nisu opasnost trenutno. Blog je lažljiv medij - za tebe. 1. Tvoj i samo tvoj problem je što u svakom mladom biću vidiš pripadnika LDPa. Star si i psihički oboleo, po mojoj oceni. LDP jeste minoran, ali postoji. Ljudi poput tebe nemaju svoju stranku... eventualno SRS, ako je frustracija baš narasla. Vi hoćete VIDOVDAN, prazne priče, komunizam, ratove, crnilo... 2. Ti ne kapiraš da postoje ljudi koje ne zanima politika niti bilo kakve globalne manifestacije namenjene polumozgašima poput tebe. Ima ljudi koji vole život i trude se da srede teren kojim vladaju u cilju ličnog i opšteg dobra. Da si pop - ti bi u tome video Boga. Da si efikasan - ti bi u tome video efikasnost. Da si profesionalac - ti bi tu video teren za davanje saveta mladim ljudima. Pošto si komplexaš, u poslednjoj etapi svog života - ti u tome vidiš samo komplexe. To je logično. 3. Što se tiče svih tvojih dijagnostika... smešne su. Dobrom psihijatru je potrebno X seansi da pokuša da donese sud da neko ima komplexe - tebi čovek napiše "SEREŠ" i ti si već napisao pola dijagnoze. Ti si bolestan. Blog neće uspeti da iskanališe sve tvoje frustracije - moraš se suočiti sa njima oči u oči. Što je teško u tvojim godinama. A i SAM si, nažalost. Nisi sam i bolestan zbog mojih ličnih frustracija i komplexa, niti zbog Čedinih, niti zbog... bilo čijih - do svojih. 4. Da si neku knjigu pročitao, skapirao bi da je fašizam nastao tako što je mala načitana banda isftrustriranih zlikovaca (poput tebe) došla do moći u jednoj velikoj zemlji. To se sa Srbijom, nadam se, neće dogoditi. Ni sada ne prepoznaješ fašizam - jer si njegov nosilac. 5. Beograd nije moje vlasništvo, Beograd je MOJ GRAD. I volim ga. Ti u ljubavi prema svom gradu možeš videti to što si video. I poenta je da psihički načeti ljudi u ljubavi vide komplexe. Mojoj sujeti može samo malo da godi što si me svrstao pored Duška Radovića, obožavatelju Mirjane Marković. Načitane Mire. Opet se vraćamo na legendarnu priču da ti čovek u komentaru napiše "SEREŠ" a ti mu pet strana pričaš kako je lud i iskomplexiran. Zato što ti je napisao "SEREŠ"? Moraš da si, iako si toliko nepotkovan što se psihologije tiče, BAR OSETIO šta znači IDENTIFIKACIJA? Lopov za svakog misli da je lopov. Kada napadaš ljude - ti im uglavnom pričaš da imaju komplexe. Svi ih imaju, ali tvoji komplexi vladaju tobom, po oceni moje malenkosti. Mislim da nema više poente da pišem na ovom blogu. Smešno je. Lovi ti veštice i Čediste, rasipaj svoj život kako želiš... ali, prijatelju, ti i ja dobro znamo istinu i u ime DOBRA te molim da posetiš psihoterapeuta, počneš terapiju i prestaneš da arčiš svoj život na propovedanje mraka i užasa. Nemoj ostati sam i poražen u toj sobici krijući se iza ideologija. Zajebi ideologije. Vedro jutro je bolji fazon od svih ideologija i mržnji. Budi hrabar. Pozdrav.

  • At 11. novembar 2006 17:14:00, AKVAMARIN

    1. (Integrator), ispod kog si ti kamena izmileo? Ja sad baš nemam vremena da čitam ova tvoja kilometarska fantazmagorična ponavljanja koja nemaju veze nisačim osim možda sa tvojom povređenom sujetom, ali vidim da po dvadeseti put izjavljuješ da nećeš više ovde da pišeš. Pa nemoj, ko te drži? Meni tvoje pisanje odgovara jer oslikava realnim primerom ono što pokušavam da žigošem u svojim postovima (fašizam, agresija, licemerje,pritvornost, malograđanski duh,snishodljivost prema jačem, nasilnost prema slabijem,netolerancija,slaboumna klevetanja, lažljivost itd) ali ako neprestano zauvek oldaziš pa se ponovo vraćaš izgarajući od želje da nešto izjaviš neko može da pomisli da si ili veoma bezkarakteran ili čak opsednut.(Uzgred, mala digresija,ovo nije zlonamerno, pročitao sam tvoj poslednji post,i čini mi se, mada niti imam dovoljno podataka, niti sam stručan za tu vrstu kvalifikacija, jednostavno deluje mi, da si prilično depresivna osoba i da sumnjaš u svašta, ponajpre u sebe. Nadam se da nisam u pravu.)2.(Nash 87).Poređenje je delimično i uslovno - radi se o maskiranju ličnih interesa i nasilja idealima i borbom za slobodu. Među komunistima onog doba bila je velika većina onih koja je u te ideale verovala i bila na visini tih ideala (i oni su na svojim leđima tu revoluciju izneli,da bi zasluge prisvojili drugi) a neka od formalnih načela LDP i sličnih struktura (pa samim tim i verovanje onih koji nisu kadri da ih prozru) nisu sama po sebi loša. Ali, nažalost, to je samo maska i manipulacija.

  • At 11. novembar 2006 18:45:00, Antibljoger_female

    Aqua, care, nocna smo straza za ove svetle, a to znaci samo jedno - do pobede!:)))) Salim se, ali mene mrzi da se vise sa njima nesto preterano raspravljam, i svaka ti cast koliko imas zivaca. Zaista mi je smor da trosim svoj dragoceni zivot na objasnjavanje kako Ceda nije levicar nego tranzicijski profiter, da me dnevna politika uvlaci u svoje zamke... jedenje NATO pudinga i petparacka prepucavanja ostavljam ljudima koji sebe vide kao svetlost slobode *abf ne skida vise tamne naocare na blogu. Ne dopasti se, kako rece Bodler, to je tako zavodljivo, namig.

  • At 30. novembar 2006 4:24:00, hogar_sm

    Al se ovde lepo krpite, ccc...

  • _______________________________________________________________________________
    sub - 21.10.2006
    ПРОЦЕНАТ НА ЖРТВЕ

    "Утроба", студија, темпера на картону, 2006.

    ПРОЦЕНАТ НА ЖРТВЕ

    Слободу народу продају на парче

    Судбине људске немилице арче

    На људска права брижно пазе

    Док људе саме безобзирно газе

    Одговорност помирење безупитну истину

    Насилно утерују у стоку и живину

    Чиста савест купљена за џабе

    Хумани се праве ниткови и барабе

    Масакре прижељкују газда да их види

    Ничег се та багра не либи и стиди

    Ни у смрти више људи нису исти

    За јачим сада има ко свињарије да чисти

    Мера људског бола опет је по кључу

    Од добротвора раји вазда ребра пучу

    Прижељкују нове осакаћене мртве

    Не би ли за проценат пребројали жртве

    Без несреће и рата

     Њима оде плата

    Без сукоба и клања

    Надница им мања

    На устима им злато

    А у души блато

    На рукама им крв

    У савести црв

    Од разрованог скелета што од жртве оста

    Да ућари још залогај стрвинару доста

    Не смета му  вапај умирућег јада

    Бедник клан недоклан од свога брата страда

    Задњи дах живота што угасла душа ода

    За крвничку валуту та банда ће да прода

    На посмртни смирај леш трули права нема

    Утробу му кљују и док у гробу дрема.

    7.10.2006.

     
    posted by AKVAMARIN at 21. oktobar 2006 17:52:00 | Permalink | 16 comments


  • At 21. oktobar 2006 17:57:00, stepski

    Tooooo prijatelju. Dobro ti je ovo. Žešće si bolestan, ali i duhovit. Recimo "od dobrotvora raji vazda rebra puču" mi je namaklo suzicu radosnicu.

  • At 21. oktobar 2006 18:03:00, AKVAMARIN

    Vidim, istina boli. Baš si nedostojanstven. Ja ono tvoje đubre od bloga nikada ne bih udostojio komentarom.

  • At 21. oktobar 2006 18:07:00, stepski

    Udostojio bi ga ti vrlo rado, nego nema ko za rukicu da te povede. A i šta ćeš tamo, ni ovo tvoje đubre nije za bacanje.

  • At 21. oktobar 2006 18:15:00, AKVAMARIN

    Vidim da neprestano pričaš o nekim rukicama koje vode, nešto mi prilično nesamostalno deluješ. Ne znam da li si uopšte svestan da si upravo indirektno priznao da je tvoj blog đubre?

  • At 21. oktobar 2006 18:20:00, stepski

    Zašto bi mi to bio problem? Doduše moj pravi blog je na drugom mestu, a ovde sam samo da podjebavam nedojebane.

  • At 21. oktobar 2006 18:54:00, AKVAMARIN

    Lepo je videti čoveka koji živi u skladu sa svojom prljavštinom. Vidim opet psuješ a taman sam hteo da pohvalim da su ti čak dva komentara bila u formalnom smislu pristojna. Pravi blog? Ma daj. Što onda ne nastupaš kao integrisana ličnost?

  • At 21. oktobar 2006 19:06:00, stepski

    Svuda me ima, čak i tamo gde me nema. Ti, kao i svaka druga bakterija, sa tom svojom jednom ćelijom nisi u stanju da to razumeš. Ne misliš valjda da bih kompletnu svoju ličnost i sve svoje kapacitete straćio na tebe!?

  • At 21. oktobar 2006 19:22:00, Antibljoger_female

    wow, horny son of a cow!

  • At 21. oktobar 2006 19:26:00, stepski

    wow, što je babi milo, to joj se i snilo.

  • At 21. oktobar 2006 19:32:00, ariel

    ...opet je pocelo...

  • At 21. oktobar 2006 19:54:00, stepski

    ...ma jok, gotovo je... vidiš da se dezintegrisao.

  • At 21. oktobar 2006 22:45:00, integrator

    Jel ovo pesma o socijalistima i Slobi? Ako jeste, postajem tvoj doživotni FAN... iako si kreten.

  • At 21. oktobar 2006 23:00:00, Diedra

    Ti K4ever ste dva neopevana siva kretena.

  • At 22. oktobar 2006 1:07:00, AKVAMARIN

    Oho, ala laju kere Jakobsfelda. Lep način da provedete subotu uveče. Pogotovo ovaj što laže da ima neke druge kapacitete i kome izgleda da i ispod maske pseudonima nosi još jednu masku, toliko je uplašen od javnog istupa i toliko strahuje za svoju nežnu intimicu pa to maskira strahom od traćenja. U stvari to i ima neke logike , isprazni ljudi i nemaju mnogo toga u sebi što bi mogli da straće. Dva tri komentara,i već kreće ponavljanje već izrečenih psovki i nabubanih, izlizanih klišea.

  • At 22. oktobar 2006 1:09:00, AKVAMARIN

    P.S. Vidim da sam naterao Leanu, da joj ne pominjem pravo ime, da se registruje.

  • At 26. oktobar 2006 23:18:00, integrator

    Sada ću ja lepo ostaviti ovaj neregistrovani, vulgarni komentar, kako bi svako mogao da vidi kakvi nesrećnici koriste ovaj vid medija samo zato da sebi stvore prostor da iz potaje budu duhoviti i hrabri(u krajnem slučaju, da uopšte komuniciraju sa nekim, da se njihov glas bar negde čuje). Ovaj komentar je, inače, i slikovit prikaz ljudske mizerije i neostvarenosti potopljene u tminu otuđenja,o kojoj, je između ostalog, i reč u gorenapisanoj pesmi, mada je previše očekivati od jednog ,u blatnjavu otupelost ogrezlog, anonimnog "junaka" da se unese i pokuša da razume ono što je napisano, a ne samo da se dokono i prostački čudi njemu nerazumljivim terminima i sintagmama. HAHAHA ti stvarno nisi normalan. Čovek neki ti napisao "SEREŠ", kao što sereš... I ti si mu SVE ovo ispisao? Jebote... ne znam stvarno, u principu, kako da oslikam gabarite moje ozbiljnosti kada ti kažem da bi STVARNO bilo DOBRO kada bi otišao kod psihijatra. NE, sve OK, peglaj se ti za svoje ideje, ali ono... prvo ordinacija. Jel tebi kaže neko ĆAO tokom dana ili je i ta faza prošlost?

  • _______________________________________________________________________________
    sre - 18.10.2006
    ДЕМИСТИФИКАЦИЈА СВЕТЛОСТИ

    "Светлост / небо", цртеж, графит, 30/30цм.2006.

    DEMISTIFIKACIJA SVETLOSTI

    Demistifikacija svetlosti 

    Visoke, van našeg dohvata

    Što blešti a ne greje

    Što zaslepljuje i zavodi

    Što mami i izmiče

    I  hrani se kontrastom tame u nama

    Veštačka noć, otuđeni vid

    Talog Sakralnog eliksira

    Fontane mladosti zabluda

    Erozija strukture epoha

    Kolaps imitacije duha

    Defokusiranje ustaljenih pravaca

    Proboj iz krugova tumaranja

    Iz relativnog uspona, apsolutnog padanja

    Bezreferentnog propadanja

    Ražalovanje ideje boga

    Svetaca krvavih oreola

    Osipanje blažene nesvesti

    U pomaljanju ideja o sreći

    Dok klija vera u sebe

    Dok klija vera u nas

    Pomrčina fosforno svetluca

     Odasvud i ka svuda

    Smaragdi akvamarini

    Ametisti rubini

    Su šljaka kamenjar i krš

    Po kome gazimo dok napuštamo raj

    Dok hodimo gde god nas nosi žar

    I iskre se stapaju u dan

    Porođajni bolovi olakšanje

    Konačno rođenog praskozorja

    Ti i ja na vetrometini

    Napušteni i srećni

    Nepokorni i blagi

    Ranjivi i čvrsti

    Ratoborni nežni

    U sekundi utihnula bura

    Lahor toplina stabilnost

    Miris nedalekog mora

    Hučanje i slutnja daljine

    Mir bespuća i daleko presijavanje

    Moje srce što prianja uz tvoje

    Sneno detinje i potpuno

    Bezglavo, promišljeno, strastveno

    Individualnost, prožetost i stapanje

    Ispunjenje i beskrajan vidik

    Večnost, bogatstvo i sjaj.

    Rumeni se na istoku, lutanju je kraj.

    26.09.2006.

     

    .

     

     

     
    posted by AKVAMARIN at 18. oktobar 2006 17:06:00 | Permalink | 20 comments


  • At 18. oktobar 2006 17:21:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan)

    erozija strukture epoha! kako seres

  • At 18. oktobar 2006 17:41:00, AKVAMARIN

    Sada ću ja lepo ostaviti ovaj neregistrovani, vulgarni komentar, kako bi svako mogao da vidi kakvi nesrećnici koriste ovaj vid medija samo zato da sebi stvore prostor da iz potaje budu duhoviti i hrabri(u krajnem slučaju, da uopšte komuniciraju sa nekim, da se njihov glas bar negde čuje). Ovaj komentar je, inače, i slikovit prikaz ljudske mizerije i neostvarenosti potopljene u tminu otuđenja,o kojoj, je između ostalog, i reč u gorenapisanoj pesmi, mada je previše očekivati od jednog ,u blatnjavu otupelost ogrezlog, anonimnog "junaka" da se unese i pokuša da razume ono što je napisano, a ne samo da se dokono i prostački čudi njemu nerazumljivim terminima i sintagmama.

  • At 18. oktobar 2006 17:55:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan)

    slutnja daljine :) kakav gimnazijalac!

  • At 18. oktobar 2006 18:43:00, AKVAMARIN

    Čuj, nemoj ti da budeš iskompleksiran od gimnazijalaca, završićeš i ti osnovnu školu, a ko zna, možda ćeš i proći prijemni. Nadam se da si dobro prošao u avgustu.

  • At 18. oktobar 2006 20:02:00, Posetiteljka (Neregistrovan) (Neregistrovan)

    Antglobalista presao na latinicu, ha, ha, ha, namucih se da procitam pesmu, jel' mozes da je prevedes na engleski? Stvarno, razmisljaj o navedenoj opciji.

  • At 18. oktobar 2006 20:23:00, Nea (Neregistrovan) (Neregistrovan)

    Ti i ona na vetrometini...to si ti K4ever?

  • At 18. oktobar 2006 20:28:00, AKVAMARIN

    Pa draga L. što ne kažeš da si to ti, kućo stara? Ako kao oslonac za svoju opsesivnu malicioznost ,pri detaljnom iščitavanju mog bloga, ne možeš da uzmeš ništa drugo, osim toga da je jedan post pisan latinicom, to jedino može da se shvati kao kompliment mom blogu ili uvreda tvojoj inteligenciji. A možda i oboje.

  • At 18. oktobar 2006 20:36:00, barabara sidni (Neregistrovan) (Neregistrovan)

    miris nedalekog mora? kao sto barabara sidni u peronu zaborava lepo kaze?

  • At 18. oktobar 2006 20:39:00, Nea (Neregistrovan) (Neregistrovan)

    Ne bih o uvredama...prejednostavno, btw-latinica je bila provokacijica, na koju si naseo.

  • At 18. oktobar 2006 20:40:00, barbara sidni (Neregistrovan) (Neregistrovan)

    huuuuučanje i slutnja daljine? vetar juznih mora?

  • At 18. oktobar 2006 20:47:00, AKVAMARIN

    Vidim da ti je intelektualni kapacitet tog obima da uspeš da pročitaš jedva jedan stih na svakih pola sata. Javi mi se u petak da popričamo o pesmi kao o celini.

  • At 18. oktobar 2006 20:49:00, barbara sidni (Neregistrovan) (Neregistrovan)

    zasto se zestis marinko?

  • At 18. oktobar 2006 20:53:00, Nea (Neregistrovan) (Neregistrovan)

    Ako je prethodno meni upuceno, poruka je: MOJE VREME JE JAKO SKUPO...i da se dogovorimo:sledeci put ZESTOKO UZVRACAM, biraj reci Boy!

  • At 18. oktobar 2006 20:55:00, AKVAMARIN

    Dobro,ajde, nemoj sad da plačeš.

  • At 18. oktobar 2006 20:59:00, AKVAMARIN

    Ajde, uzvrati, majke ti...vidim koliko ti je vreme skupo, baš. A možeš i da se predstaviš pravim nickom.

  • At 18. oktobar 2006 21:10:00, sidni (Neregistrovan) (Neregistrovan)

    E, barabara, jel' ovaj nesto 'teo?

  • At 18. oktobar 2006 23:54:00, GAGI

    Veruj ti meni, ja se u poeziju ne razumem, ali ove cupi očigledno oće da ih dobro opališ, nakačile ti se na blog kao da je sutra sudnji dan.

  • At 19. oktobar 2006 2:05:00, Antibljoger_female

    Akvamarin, ovaj zli posetilac je u stvari samo zlurad. na njega ne obracaj paznju. Decka boli sto nema u zivotu vise hrabrosti, pa je zato iz ocaja samo cinican. Da iole ima jaja kao sto ima svoj vrli blog, sve bi ti to sasuo sto ima, ali registrovan. Da je, ali nije. Dalje, sto se ove zenice tice koja dolazi pod razlicitim nickovima... Pa nea, ili lea, leana, leona, laura, lara, ...ili mozda neka obicna maja koja se tako predstavlja, da ti je ponuda bas takva kao sto ti je kako kazes i vreme, te ovi raznorazni nickovi ne bi se ti preganjala sa velikim slovima ovde. Ne bi smaralapo netu ovoliko. Ako vec kuburis sa viskom energije, ili sa necim drugim bolje upisi pilates....taman onako za jednu iskompleksiranu, frustriranu domacicu.

  • At 19. oktobar 2006 10:46:00, AKVAMARIN

    Ma sve ovo nije vredno komentara, ja samo osećam domaćinsku dužnost da žigošem nedostojanstveno ponašanje. A uvek mi nekako žao, sve mislim da su to neki mladi ljudi koji hoće da se nekako socijalizuju i da budu poštovani,samo ne znaju kako da to ostvare.

  • At 19. oktobar 2006 16:55:00, GAGI

    Ma pilates, psihodrama,kukičanje... to je za njih.

  • _______________________________________________________________________________
    ned - 01.10.2006
    НОВИ СВЕТ

    "Магла, сунце се диже над заливом",

    темпера на дасци, 22/22 цм, 2005.

    НОВИ СВЕТ

    У сусрет сновима

     Посивелим од празног маштања

    У сусрет лицима

     Слеђеним у немом чекању

    Јер сада знам да је бол

    Само равнотежа срећи скривеној

    Иза удаљених хоризоната

    И када погледам у назад видим само таласе

    И када погледам унапред видим само пучину

    Видим сасвим нови свет

    Како спреман чека ме

    У сусрет данима

    Изгубљеним заувек у сну

    У сусрет мислима

    Замагљеним везаним у чвор

    Јер сада знам да је смрт

    Само наличје живота стиснутог

    Међу прстима све наше храбрости

    И када погледам унапред више ништа не видим

    И када погледам у себе видим све што чека ме

    Видим сасвим нови свет

    Како спреман чека ме

    ( 14. 1. 2000.)

     
    posted by AKVAMARIN at 1. oktobar 2006 12:44:00 | Permalink | 7 comments


  • At 1. oktobar 2006 12:53:00, vjestica_s_istoka

    je da sam se namučila dok sam pročitala pjesmu na ćirilici, ali isplatilo se :))

  • At 1. oktobar 2006 13:01:00, AKVAMARIN

    Stvarno, o tom aspektu ovakve komunikacije uopšte nisam razmišljao. Hvala!

  • At 3. oktobar 2006 9:42:00, idolmladih

    jesu li tvoji radovi?

  • At 3. oktobar 2006 11:17:00, AKVAMARIN

    Da, crteži , slike , pesme i onaj jedan projekat.

  • At 3. oktobar 2006 12:13:00, idolmladih

    ihaj, ovo je dobro... a čini mi se da sam nešto video i preko papićeve liste

  • At 3. oktobar 2006 12:48:00, AKVAMARIN

    Pa sada ja ne znam kako bi to moglo do Papića da dođe,jedino ukoliko mu Aleksa (anarhija blok 45) nešto nije poslao, on ima i neke moje slike, pesme i muziku, a i održava valjda neki kontakt sa Papićem. Ja za to ništa ne znam. Možda to šta si video nije moje, te slike koje bi mogle biti u opticaju su "Resurs" i "Niko i ništa u Srbiji i Crnoj Gori".

  • At 14. oktobar 2006 20:21:00, Leana Blue (Neregistrovan) (Neregistrovan)

    Javicu se da prokomentarisem, gospodju K4ever, pozdrav